czwartek, 15 listopada 2007

Dybuk. Próby - dokumentacja projektu "Razem i osobno"

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

uobosz. co raz jakies wspomnienia mozna znalezc na tym blogu. tesknica zżera:( kiedy próba ludzie bo uschne...
Kasia

Anonimowy pisze...

Hej:) już wkrótce się zobaczymy:)

Unknown pisze...

Kasia, przyjdź w piątek na 18 do Rozmarino, będą gadżety do rozdania i promocja fajnego programu dla młodzieży, będzie można dostać stypendium! weź znajomych!!
pa!

Anonimowy pisze...

ano wpadniemy, wpadniemy:)

Kasia

Anonimowy pisze...

Kasia "nie wpadaj" ;-)

Anonimowy pisze...

... tylko planuj

Fundajca Miasto pisze...

ja tam wolę spontaniczność. plany zawsze ograniczają:)

Anonimowy pisze...

ja też tam na spontan żyje całe życie i jest luks;-)

Anonimowy pisze...

jakie aluzje xD spokojnie, spokojnie:) przyjdę, nie mam zamiaru wpadac:) moj przyszły mąż zapewne zjawi się razem ze mną, o ile mi go jakaś próba sprzed nosa nie sprzątnie ;) pozdrowienia!
Kasia

Anonimowy pisze...

fajnie czekamy, czekamy. dawno Was nie widziałam!